Ariana dla WS | Blogger | X X

środa, 4 października 2017

[Inne] - Drugie urodziny Animaniaczek #2

RUNDA 2

Po emocjonującej pierwszej rundzie, która nie była dla nas wcale taka łatwa, przychodzi czas na drugą. Zostało już tylko dziesięciu uczestników naszego Wielkiego Animaniaczkowatego Turnieju! Każdy z walczących rozgrzewa się w swojej szatni, analizuje walki przeciwników, ponieważ tym razem śmiało możemy założyć, że nasi szanowni bohaterowie znają niektóre słabe i mocne strony przeciwników! Zaopatrzcie się w popcorn i zapraszamy do lektury!


WALKA 1
Acnologia vs Saitama


Atrybuty Acnologii:
  • zdolności smoczego zabójcy,
  • możliwość przemiany w smoka (wtedy może latać, posiada wzmocnioną siłę i wytrzymałość),
  • potrafi pochłonąć każdy rodzaj magii, również magię czasu,
  • ekspert w walkach w zwarciu (miał czterysta lat na naukę),
  • ogromna siła magiczna - uznany został za najsilniejszego przeciwnika magów.

Atrybuty Saitamy:

  • nadludzka szybkość, refleks oraz zwinność
  • siła jednego ciosu

Słabości Acnologii:
  • nieodporny na nakama power

Słabości Saitamy:

  • promocje marketowe
  • szybko się rozprasza

[Powie]: Czy ja tu muszę coś jeszcze dodawać, prócz tego, że nawet jeśli Acnologia zna umiejętność Saitamy, to nie będzie w stanie jej uniknąć. Wystarczy jeden cios, by ze smoka zostały strzępy.

[Puchie]: Podobnie jak w przypadku pierwszej rundy pozostaje mi powiedzieć tylko i wyłącznie "ehh".

Wygrywa: Saitama

WALKA 2
Koro sensei vs Chuuya


Atrybuty Chuuyi:
  • manipulacja grawitacją na poziomie "podstawowym" oraz w wersji zwanej Corruption, która będzie niszczyć wszystko dookoła.

Atrybuty Koro sensei:
  • zrobiony z antymaterii, gdzie tylko Anti-Sensei Weapon może go osłabić/zabić
  • specjalny śluz, dzięki któremu może się 'wyślizgnąć' z kłopotów; dodatkowo może zmieniać właściwości swojego ciała
  • w krytycznej sytuacji, stosuje najskuteczniejszą obronę: może schować się w skrystalizowaną kulkę osłoniętą tak twardym materiałem, że nic nie jest w stanie jej zniszczyć (dopiero po dwudziestu czterech godzinach jest w stanie wyjść z tej kulki i znowu przybrać swoją ośmiornicową, silną formę)
  • błyskawiczna regeneracja i odrastanie w szybkim tempie macek
  • szybkość - porusza się z prędkością 20 machów (to jest 24500 km/h), dzięki temu ma nadzwyczajny refleks, potrafi tworzyć swoje kopie oraz znaleźć się w każdym zakątku świata w przeciągu kilku minut bądź sekund
  • ponadnaturalne zmysły: wyczuwa zmianę temperatury, światła, dźwięku i zapachu szybciej od normalnego człowieka
  • był uznawany za najlepszego zabójcę świata, nie bez przyczyny nazwano go Bogiem Śmierci

Słabości Chuuyi:
  • nie jest w stanie kontrolować umiejętności corruption, potrzebuje kogoś, kto go powstrzyma.

Słabości Koro sensei:
  • cycki i pornole
  • złapanie wszystkich macek na raz sprawia, że jest niezdolny do ruchu
  • Anti-Sensei Weapon

[Powie]: Nie wiem dlaczego, ale kiedy myślę o tej walce, oczami wyobraźni widzę jak Chuuya wysyła w stronę Koro kulki grawitacyjne, a tamten bez problemu albo je unika albo odbija jak piłki plażowe, robiąc przy tym to swoje: Niu-chu-chu. Po raz kolejny szybkość jest po stronie żółtej ośmiornicy i może przy okazji nauczy Chuuyę odrobinę pokory.

[Puchie]: Biorąc pod uwagę tempo Koro senseia, to najprawdopodobniej wygrałby z Chuuyą, który zostałby znokautowany. I nawet jeżeli jego moc dalej chciałaby atakować (bo corruption działa aż do jego śmierci lub "wyłączenia mocy"), to mógłby przegrać.

Wygrywa: Koro sensei

WALKA 3
Lelouch vi Britannia vs Alucard


Atrybuty Lelouch:

  • Geass kontrolujący innych
  • manipulacja

Atrybuty Alucarda:
  • regeneracja
  • jego humanoidalna forma, sprawia, że może zamieniać się cień lub czarną substancję, której nie da się pozbyć; prócz tego może zmienić się we wszystko, co zechce
  • nieśmiertelny
  • kontroluje krew - poprzez wypicie krwi ofiary, może zapanować nad jej duszą, a tym samym wykorzystać ją do przyszłych walk (ilość zgromadzonych przez niego dusz jest liczona w tysiącach)
  • kontrola pogody
  • manipulacja
  • wyspecjalizowany w używaniu pistoletów

Słabości Lelouch:

  • używając Geassa musi patrzeć danej osobie w oczy

Słabości Alucarda:
  • brak?

[Powie]: Gdy już wyszło na jaw, że Lelouch posiada Geass kontrolujący przeciwnika, nie będzie w stanie zdziałać nic przeciwko Alucardowi. Wystarczy, że tamten zamknie oczy albo czymś je zasłoni i zda się na własne zmysły. Nawet nie będzie musiał korzystać ze swoich wampirycznych zdolności - użyje pistoletów.

Wygrywa: Alucard

WALKA 4
Naruto Uzumaki vs All Might


Atrybuty Naruto:
  • posiada chakrę Dziewięcioogoniastego (jest Jinchuriki),
  • jest reinkarnacją Asury Otsutsuki, za czym idą ogromne pokłady chakry,
  • był w stanie kontrolować wszystkie natury chakry,
  • zna techniki przywoływania,
  • potrafi wejść w Tryb Mędrca,
  • zna unikalne techniki: rasengan.

Atrybuty All Might:
  • nadludzka siła (gromadzona i przekazywana w coraz większej ilości z pokolenia na pokolenie), nadludzka szybkość, refleks, potrafi bardzo wysoko skakać
  • specjalne ciosy, np. Detroit Smash, który potrafi zmienić nawet pogodę
  • najsilniejszy i niepokonany bohater

Słabości Naruto:
  • Sasuke (ale jego tutaj nie ma), 
  • lęk przed odrzuceniem.

Słabości All Might:
  • przez to, że przekazał swoją moc Midoriyi, staje się coraz słabszy
  • przez ranę na klatce piersiowej jest w stanie 'stawać się' All Mightem tylko na kilka minut dziennie

[Powie]: Mimo że całym sercem kibicowałam All Mightowi jestem w stanie stwierdzić, że gdyby niniejsza walka przeciągnęła się o kilka minut dłużej od jego limitu, to nie byłby już zdolny do walki.

[Puchie]: Musicie wiedzieć, że była to jedna z bardziej zawziętych dyskusji, jakie przeprowadziłyśmy ostatnimi czasy. Analizowałyśmy, jak mogła wyglądać ta walka na podstawie filmów naYouTubie, wybranych scen oraz czytając fanowskie wiki. Ostatecznie doszłyśmy do wniosku, że Naruto byłby w stanie przeczekać limit mocy All Mighta, aby potem pokonać swojego przeciwnika.

Wygrywa: Naruto Uzumaki

WALKA 5
Shiro vs Erza


Atrybuty Erzy:
  • ponadprzeciętna siła,
  • ponadprzeciętna wytrzymałość,
  • mag rangi S,
  • posiada ponad sto zbroi, które jest w stanie podmienić w każdej chwili, dodatkowo wszystkie zbroje charakteryzują się specjalnymi zdolnościami (np. odporność na ogień).

Atrybuty Shiro:
  • jest Wretched Egg, Original Sin,
  • szybka regeneracja (wyrwane organy odtwarzają się w kilka chwil),
  • unoszenie się w powietrzu,
  • może kontrolować krew we własnym organizmie według własnego uznania (Branch of Sin),
  • potrafi zmasakrować kilkanaście osób zaledwie w jedną chwilę.

Słabości Erzy:
  • aż chciałoby się napisać "to jest Erza, ona walczy nawet, gdy wszystkie kości ma złamane", ale powiedzmy, że jej nakama są słabością.

Słabości Shiro:
  • jako Shiro jest słabsza, jednak wcielając się w Wretched Egg śmiało można sugerować, że jest niemal niepokonana.

[Puchie]: Na pewno byłaby to zacięta walka, która w wielu momentach mogłaby zdezorientować Erzę. Jednakże mogłaby zastosować jednocześnie zbroje, które będą odporne na ataki Shiro (Wretched Egg), a przy tym znokautować ją bronią. Alternatywą dla tego przebiegu wydarzeń jest Erza, która używa siły nakama power, aby przekonać Shiro do czynienia dobra. A to z kolei nie jest wcale takie nierealne.

Wygrywa: Erza

Oto koniec rundy drugiej! Trzecia runda oraz finał już w piątek o 10:00, nie przegapcie tego wydarzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz