RUNDA 2
Po emocjonującej pierwszej rundzie, która nie była dla nas wcale taka łatwa, przychodzi czas na drugą. Zostało już tylko dziesięciu uczestników naszego Wielkiego Animaniaczkowatego Turnieju! Każdy z walczących rozgrzewa się w swojej szatni, analizuje walki przeciwników, ponieważ tym razem śmiało możemy założyć, że nasi szanowni bohaterowie znają niektóre słabe i mocne strony przeciwników! Zaopatrzcie się w popcorn i zapraszamy do lektury!
WALKA 1
Acnologia vs Saitama
Atrybuty Acnologii:
- zdolności smoczego zabójcy,
- możliwość przemiany w smoka (wtedy może latać, posiada wzmocnioną siłę i wytrzymałość),
- potrafi pochłonąć każdy rodzaj magii, również magię czasu,
- ekspert w walkach w zwarciu (miał czterysta lat na naukę),
- ogromna siła magiczna - uznany został za najsilniejszego przeciwnika magów.
Atrybuty Saitamy:
- nadludzka szybkość, refleks oraz zwinność
- siła jednego ciosu
Słabości Acnologii:
- nieodporny na nakama power.
Słabości Saitamy:
- promocje marketowe
- szybko się rozprasza
[Powie]: Czy ja tu muszę coś jeszcze dodawać, prócz tego, że nawet jeśli Acnologia zna umiejętność Saitamy, to nie będzie w stanie jej uniknąć. Wystarczy jeden cios, by ze smoka zostały strzępy.
[Puchie]: Podobnie jak w przypadku pierwszej rundy pozostaje mi powiedzieć tylko i wyłącznie "ehh".
Wygrywa: Saitama
WALKA 2
Koro sensei vs Chuuya
Atrybuty Chuuyi:
- manipulacja grawitacją na poziomie "podstawowym" oraz w wersji zwanej Corruption, która będzie niszczyć wszystko dookoła.
Atrybuty Koro sensei:
- zrobiony z antymaterii, gdzie tylko Anti-Sensei Weapon może go osłabić/zabić
- specjalny śluz, dzięki któremu może się 'wyślizgnąć' z kłopotów; dodatkowo może zmieniać właściwości swojego ciała
- w krytycznej sytuacji, stosuje najskuteczniejszą obronę: może schować się w skrystalizowaną kulkę osłoniętą tak twardym materiałem, że nic nie jest w stanie jej zniszczyć (dopiero po dwudziestu czterech godzinach jest w stanie wyjść z tej kulki i znowu przybrać swoją ośmiornicową, silną formę)
- błyskawiczna regeneracja i odrastanie w szybkim tempie macek
- szybkość - porusza się z prędkością 20 machów (to jest 24500 km/h), dzięki temu ma nadzwyczajny refleks, potrafi tworzyć swoje kopie oraz znaleźć się w każdym zakątku świata w przeciągu kilku minut bądź sekund
- ponadnaturalne zmysły: wyczuwa zmianę temperatury, światła, dźwięku i zapachu szybciej od normalnego człowieka
- był uznawany za najlepszego zabójcę świata, nie bez przyczyny nazwano go Bogiem Śmierci
Słabości Chuuyi:
- nie jest w stanie kontrolować umiejętności corruption, potrzebuje kogoś, kto go powstrzyma.
Słabości Koro sensei:
- cycki i pornole
- złapanie wszystkich macek na raz sprawia, że jest niezdolny do ruchu
- Anti-Sensei Weapon
[Powie]: Nie wiem dlaczego, ale kiedy myślę o tej walce, oczami wyobraźni widzę jak Chuuya wysyła w stronę Koro kulki grawitacyjne, a tamten bez problemu albo je unika albo odbija jak piłki plażowe, robiąc przy tym to swoje: Niu-chu-chu. Po raz kolejny szybkość jest po stronie żółtej ośmiornicy i może przy okazji nauczy Chuuyę odrobinę pokory.
[Puchie]: Biorąc pod uwagę tempo Koro senseia, to najprawdopodobniej wygrałby z Chuuyą, który zostałby znokautowany. I nawet jeżeli jego moc dalej chciałaby atakować (bo corruption działa aż do jego śmierci lub "wyłączenia mocy"), to mógłby przegrać.
Wygrywa: Koro sensei
WALKA 3
Lelouch vi Britannia vs Alucard
Atrybuty Lelouch:
- Geass kontrolujący innych
- manipulacja
Atrybuty Alucarda:
- regeneracja
- jego humanoidalna forma, sprawia, że może zamieniać się cień lub czarną substancję, której nie da się pozbyć; prócz tego może zmienić się we wszystko, co zechce
- nieśmiertelny
- kontroluje krew - poprzez wypicie krwi ofiary, może zapanować nad jej duszą, a tym samym wykorzystać ją do przyszłych walk (ilość zgromadzonych przez niego dusz jest liczona w tysiącach)
- kontrola pogody
- manipulacja
- wyspecjalizowany w używaniu pistoletów
Słabości Lelouch:
- używając Geassa musi patrzeć danej osobie w oczy
Słabości Alucarda:
- brak?
Wygrywa: Alucard
WALKA 4
Naruto Uzumaki vs All Might
Atrybuty Naruto:
- posiada chakrę Dziewięcioogoniastego (jest Jinchuriki),
- jest reinkarnacją Asury Otsutsuki, za czym idą ogromne pokłady chakry,
- był w stanie kontrolować wszystkie natury chakry,
- zna techniki przywoływania,
- potrafi wejść w Tryb Mędrca,
- zna unikalne techniki: rasengan.
Atrybuty All Might:
- nadludzka siła (gromadzona i przekazywana w coraz większej ilości z pokolenia na pokolenie), nadludzka szybkość, refleks, potrafi bardzo wysoko skakać
- specjalne ciosy, np. Detroit Smash, który potrafi zmienić nawet pogodę
- najsilniejszy i niepokonany bohater
Słabości Naruto:
- Sasuke (ale jego tutaj nie ma),
- lęk przed odrzuceniem.
Słabości All Might:
- przez to, że przekazał swoją moc Midoriyi, staje się coraz słabszy
- przez ranę na klatce piersiowej jest w stanie 'stawać się' All Mightem tylko na kilka minut dziennie
[Powie]: Mimo że całym sercem kibicowałam All Mightowi jestem w stanie stwierdzić, że gdyby niniejsza walka przeciągnęła się o kilka minut dłużej od jego limitu, to nie byłby już zdolny do walki.
[Puchie]: Musicie wiedzieć, że była to jedna z bardziej zawziętych dyskusji, jakie przeprowadziłyśmy ostatnimi czasy. Analizowałyśmy, jak mogła wyglądać ta walka na podstawie filmów naYouTubie, wybranych scen oraz czytając fanowskie wiki. Ostatecznie doszłyśmy do wniosku, że Naruto byłby w stanie przeczekać limit mocy All Mighta, aby potem pokonać swojego przeciwnika.
Wygrywa: Naruto Uzumaki
WALKA 5
Shiro vs Erza
Atrybuty Erzy:
- ponadprzeciętna siła,
- ponadprzeciętna wytrzymałość,
- mag rangi S,
- posiada ponad sto zbroi, które jest w stanie podmienić w każdej chwili, dodatkowo wszystkie zbroje charakteryzują się specjalnymi zdolnościami (np. odporność na ogień).
Atrybuty Shiro:
- jest Wretched Egg, Original Sin,
- szybka regeneracja (wyrwane organy odtwarzają się w kilka chwil),
- unoszenie się w powietrzu,
- może kontrolować krew we własnym organizmie według własnego uznania (Branch of Sin),
- potrafi zmasakrować kilkanaście osób zaledwie w jedną chwilę.
Słabości Erzy:
- aż chciałoby się napisać "to jest Erza, ona walczy nawet, gdy wszystkie kości ma złamane", ale powiedzmy, że jej nakama są słabością.
Słabości Shiro:
- jako Shiro jest słabsza, jednak wcielając się w Wretched Egg śmiało można sugerować, że jest niemal niepokonana.
[Puchie]: Na pewno byłaby to zacięta walka, która w wielu momentach mogłaby zdezorientować Erzę. Jednakże mogłaby zastosować jednocześnie zbroje, które będą odporne na ataki Shiro (Wretched Egg), a przy tym znokautować ją bronią. Alternatywą dla tego przebiegu wydarzeń jest Erza, która używa siły nakama power, aby przekonać Shiro do czynienia dobra. A to z kolei nie jest wcale takie nierealne.
Wygrywa: Erza
Oto koniec rundy drugiej! Trzecia runda oraz finał już w piątek o 10:00, nie przegapcie tego wydarzenia!
Oto koniec rundy drugiej! Trzecia runda oraz finał już w piątek o 10:00, nie przegapcie tego wydarzenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz