Dzisiaj mijają dwa lata od założenia naszego bloga! W związku z tym przygotowałyśmy dla was trzy posty specjalne, które pojawią się kolejno: dzisiaj, w środę i w piątek. Wybrałyśmy dwadzieścia cztery postacie z anime, które charakteryzowały się pewnymi specjalnymi zdolnościami, po czym losowo dobrałyśmy je w pary. Pary, które będą musiały stoczyć ze sobą walkę! Kto okaże się najsilniejszą postacią z dwudziestu czterech proponowanych? Zapraszamy do lektury!
Uwaga! Post zawiera spoilery!
RUNDA 1
Runda pierwsza charakteryzuje się ważną zasadą: zakładamy, że postacie się nie znają, pierwszy raz widzą się na oczy oraz nie znają swoich umiejętności!
WALKA 1
Koro sensei vs Momonga
Atrybuty Koro sensei:- zrobiony z antymaterii, gdzie tylko Anti-Sensei Weapon może go osłabić/zabić
- specjalny śluz, dzięki któremu może się 'wyślizgnąć' z kłopotów; dodatkowo może zmieniać właściwości swojego ciała
- w krytycznej sytuacji, stosuje najskuteczniejszą obronę: może schować się w skrystalizowaną kulkę osłoniętą tak twardym materiałem, że nic nie jest w stanie jej zniszczyć (dopiero po dwudziestu czterech godzinach jest w stanie wyjść z tej kulki i znowu przybrać swoją ośmiornicową, silną formę)
- błyskawiczna regeneracja i odrastanie w szybkim tempie macek
- szybkość - porusza się z prędkością 20 machów (to jest 24500 km/h), dzięki temu ma nadzwyczajny refleks, potrafi tworzyć swoje kopie oraz znaleźć się w każdym zakątku świata w przeciągu kilku minut bądź sekund
- ponadnaturalne zmysły: wyczuwa zmianę temperatury, światła, dźwięku i zapachu szybciej od normalnego człowieka
- był uznawany za najlepszego zabójcę świata, nie bez przyczyny nazwano go Bogiem Śmierci
Atrybuty Momongi:
- zna ponad siedemset zaklęć, zarówno ofensywnych jak i defensywnych (za długo by wymieniać właściwości każdego)
- może zmienić formę z czarodzieja w wojownika i wykazać się w walce wręcz
Słabości Koro sensei:
- cycki i pornole
- złapanie wszystkich macek na raz sprawia, że jest niezdolny do ruchu
- Anti-Sensei Weapon
Słabości Momongi:
- czas rzucania zaklęć
[Powie]: I tak analizując pierwszą walkę jestem w stanie stwierdzić, że jeśli Momonga nie może zamienić się w piękną, cycatą dziewoję to nie będzie w stanie pokonać Koro senseia. Chodzi tu głównie o czas. Zanim Momonga rzuci zaklęcie defensywne lub ofensywne, to Koro zdąży go obezwładnić przynajmniej z dziesięć razy. 20 machów w tym starciu jest najbardziej decydujące.
Wygrywa: Koro sensei
WALKA 2
Naruto Uzumaki vs Tenshi
Atrybuty Naruto:
Atrybuty Tenshi:
Słabości Naruto:
Słabości Tenshi:
- posiada chakrę Dziewięcioogoniastego (jest Jinchuriki),
- jest reinkarnacją Asury Otsutsuki, za czym idą ogromne pokłady chakry,
- był w stanie kontrolować wszystkie natury chakry,
- zna techniki przywoływania,
- potrafi wejść w Tryb Mędrca,
- zna unikalne techniki: rasengan.
Atrybuty Tenshi:
- potrafi tworzyć broń, która jest aktywowana głosem,
- może dodawać sobie dodatkowych umiejętności dzięki programowaniu,
- może stworzyć tarcze,
- jest w stanie latać,
- szereg wyjątkowych zdolności: howling, overdrive.
Słabości Naruto:
- Sasuke (ale jego tutaj nie ma),
- lęk przed odrzuceniem.
Słabości Tenshi:
- nie może stworzyć nowych umiejętności w trakcie walki,
- w gruncie rzeczy nigdy nie chciała nikogo skrzywdzić.
[Puchie]: Teoretycznie obydwoje potrafią walczyć oraz prezentują szereg wyjątkowych zdolności bojowych. Jednak nie zapominajmy, że Naruto przeszedł wieloletni trening, z kolei Tenshi była samoukiem, który polegał bardziej na programowaniu swoich zdolności. Przypuszczam, że gdyby ta dwójka stawiła sobie czoła, to Naruto dość szybko by wygrał, gdyby uznał ten pojedynek za poważny.
Wygrywa: Naruto Uzumaki
WALKA 3
Madoka Kaname vs Shizuo Heiwajima
Atrybuty Madoki:- jej bronią jest łuk; może za jednym razem wystrzelić kilka strzał, które trafiają prosto we wrogów
- w formie czarownicy byłaby w stanie zniszczyć cały świat
- istnieje teoria, że gdyby zechciała mogłaby zmienić prawa wszechświata; trzeba też zaznaczyć, że potrafi stworzyć świat równoległy
Atrybuty Shizuo:
- nadludzka siła
- znieczulony na ból
- zrobi broń ze wszystkiego, chociażby z takiego znaku drogowego
Słabość Madoki i Shizuo:
- nienawidzą przemocy
[Powie]: Kiedy dwie pokojowo nastawione do życia osoby spotykają się w jednym miejscu, a inni każą im walczyć - wiadomym jest, że nie posłuchają. Właśnie tak by to wyglądało z Madoką i Shizuo, gdyby mieli stawić sobie czoła. Shizuo nie bije małych dziewczynek, a Madoka nie skrzywdzi nikogo. Nie będą ze sobą walczyć. Niestety. (Ale i tak podświadomie wiemy, kto by wygrał).
Wynik: Remis (oboje odpadają)
WALKA 4
All Might vs Yoh Asakura
Atrybuty All Might:All Might vs Yoh Asakura
- nadludzka siła (gromadzona i przekazywana w coraz większej ilości z pokolenia na pokolenie), nadludzka szybkość, refleks, potrafi bardzo wysoko skakać
- specjalne ciosy, np. Detroit Smash, który potrafi zmienić nawet pogodę
- najsilniejszy i niepokonany bohater
Atrybuty Yoh:
- zna zaklęcia szamanów: również wyjątkowe, charakterystyczne dla swojego rodu,
- jest w stanie łączyć się z duchami, głównie z Amidamaru,
- sprawnie posługuje się bronią białą,
- walczył na równi z Królem Szamanów.
Słabości All Might:
- przez to, że przekazał swoją moc Midoriyi, staje się coraz słabszy
- przez ranę na klatce piersiowej jest w stanie 'stawać się' All Mightem tylko na kilka minut dziennie
Słabości Yoh:
- lenistwo.
[Powie]: Co racja, to racja All Might przez ranę i przekazanie dziedzictwa, może się wydawać słabszy, ale w przeciągu tych kilku minut, kiedy jest w megamocnej formie, może dać z siebie ponad dwieście procent. Jego ciosy pokonają każdego i wszystko, co stanie na jego drodze.
[Puchie]: Tutaj czekała na nas zawzięta dyskusja, która była uargumentowana licznymi filmikami oraz czytaniem informacji z oficjalnych wiki. Jednakże biorąc pod uwagę to, że All Might potrafi na kilka minut stać się niepokonanym, w obliczu Yoh, który mógł również uznać, że ta walka nie ma sensu i się nie starać...
Wygrywa: All Might
WALKA 5
Otosaka Yuu vs Alucard
Atrybuty Yuu:
- zdolność zabierania innym zdolności i wykorzystywanie ich na własną korzyść, w związku z tym posiada wszystkie pobrane zdolności (liczone w tysiącach), np. leczenie, telekineza, podróżowanie w czasie.
Atrybuty Alucarda:
- regeneracja
- jego humanoidalna forma, sprawia, że może zamieniać się cień lub czarną substancję, której nie da się pozbyć; prócz tego może zmienić się we wszystko, co zechce
- nieśmiertelny
- kontroluje krew - poprzez wypicie krwi ofiary, może zapanować nad jej duszą, a tym samym wykorzystać ją do przyszłych walk (ilość zgromadzonych przez niego dusz jest liczona w tysiącach)
- kontrola pogody
- manipulacja
- wyspecjalizowany w używaniu pistoletów
Słabości Yuu:
- zdolności, które pobrał sprawiają, że zatraca jasność umysłu,
- brak kontroli.
Słabości Alucarda:
- brak?
[Powie]: Wampir, którego nie da się zabić oraz który nie czuje potrzeby ciągłego picia krwi, a słońce mu nie szkodzi, jest istotą iście niezniszczalną i nieśmiertelną. Nawet poświęcone bronie nie są w stanie całkowicie się go pozbyć. Nawet istoty mu podobne nie są dla niego wyzwaniem. Nie widzę innego wyniku jak całkowita wygrana Alucarda.
[Puchie]: Co prawda Yuu posiada szereg zdolności, jednak znaczącą słabością jest to, że nie potrafi ich w pełni kontrolować oraz traci jasność myśli. W związku z tym w trackie walki zabraknie mu zdolności racjonalnego myślenia, a zatem przegra.
Wygrywa: Alucard
WALKA 6
Chuuya Nakahara vs Claire Stanfield
Atrybuty Chuuyi:
- manipulacja grawitacją na poziomie "podstawowym" oraz w wersji zwanej Corruption, która będzie niszczyć wszystko dookoła.
Atrybuty Stanfielda:
- psychicznie chory i niezrównoważony człowiek, który posunie się do wszystkiego, ponieważ wierzy, że cały świat i ludzie są wytworem jego chorej wyobraźni (tak zwany solipsyzm)
- wyćwiczony w sztukach walki
- posługuje się nożem
Słabości Chuuyi:
- nie jest w stanie kontrolować umiejętności corruption, potrzebuje kogoś, kto go powstrzyma.
Słabości Stanfielda:
- nie posiada żadnych nadnaturalnych zdolności
[Puchie]: Stanfield może i jest niepokonany w Baccano, jednak w obliczu prawdziwej mocy Chuuyi zostałby całkowicie bezbronny. Jego solipsyzm nic mu tutaj nie pomoże i najprawdopodobniej zostanie pokonany przez Chuuyę.
Wygrywa: Chuuya
WALKA 7
Erza Scarlet vs Junko Enoshima
Atrybuty Erzy:
- ponadprzeciętna siła,
- ponadprzeciętna wytrzymałość,
- mag rangi S,
- posiada ponad sto zbroi, które jest w stanie podmienić w każdej chwili, dodatkowo wszystkie zbroje charakteryzują się specjalnymi zdolnościami (np. odporność na ogień).
Atrybuty Junko:
- analityczny umysł (Super High School Level Analytical Prowess),
- bycie Ultimate Despair,
- zdolności manipulacji,
- posiada urządzenia do prania mózgu,
- własna armia.
Słabości Erzy:
- aż chciałoby się napisać "to jest Erza, ona walczy nawet, gdy wszystkie kości ma złamane", ale powiedzmy, że jej nakama są słabością.
Słabości Junko:
- bezbronna w starciu jeden na jednego,
- jej szaleństwo.
[Puchie]: Gdyby była to walka poza areną, to Junko miałaby spore szanse, aby wygrać. Jako osoba żyjąca bez jakichkolwiek ograniczeń i granic moralnych, nie miałaby problemu, aby zmanipulować/skrzywdzić Fairy Tail. Jednak zakładając, że wystawiamy Junko jedną, samą na arenę i każemy jej walczyć? Niestety dość szybko by przegrała.
Wygrywa: Erza Scarlet
WALKA 8
Shiro vs Eren Jaeger
Atrybuty Shiro:
- jest Wretched Egg, Original Sin,
- szybka regeneracja (wyrwane organy odtwarzają się w kilka chwil),
- unoszenie się w powietrzu,
- może kontrolować krew we własnym organizmie według własnego uznania (Branch of Sin),
- potrafi zmasakrować kilkanaście osób zaledwie w jedną chwilę.
Atrybuty Erena:
- potrafi zmieniać się w tytana
- potrafi kontrolować inne tytany
- może korzystać z broni zwiadowców
- regeneracja
Słabości Shiro:
- jako Shiro jest słabsza, jednak wcielając się w Wretched Egg śmiało można sugerować, że jest niemal niepokonana.
Słabości Erena:
- trudny charakter (czytaj: porywczość)
- najpierw coś robi, zanim pomyśli
[Powie]: Eren często miał trudności w zamianie w Tytana, dlatego gdyby nie był zbyt rozemocjonowany (tudzież: wkurzony i skupiony na akcie zemsty) to pozostałby w ludzkiej formie, a jako człowiek nic by nie zdziałał przeciwko Shiro. Zakładając zaś że zmieni się w Tytana, to niestety będzie zbyt powolny dla Wretched Egg, a ponadto jego regeneracja nie jest tak szybka jak u jego przeciwniczki w tej walce. Innymi słowy: Eren miałby przerąbane.
[Puchie]: Shiro jako Wretched Egg jest praktycznie niepokonana. Traci jakiekolwiek granice moralne, regeneruje się ze wszystkich obrażeń i walczy na dystans. Przypuszczam, że mogłaby mieć pewną trudność w pokonaniu Erena w formie Tytana, jednak poradziłaby sobie z tym dzięki użyciu Branch of Sin.
Wygrywa: Shiro
WALKA 9
Acnologia vs Kaneki Ken
Atrybuty Acnologii:
- zdolności smoczego zabójcy,
- możliwość przemiany w smoka (wtedy może latać, posiada wzmocnioną siłę i wytrzymałość),
- potrafi pochłonąć każdy rodzaj magii, również magię czasu,
- ekspert w walkach w zwarciu (miał czterysta lat na naukę),
- ogromna siła magiczna - uznany został za najsilniejszego przeciwnika magów.
Atrybuty Kanekiego:
- kagune, czyli charakterystyczna dla każdego ghoula część, która wyrasta z tyłu pleców - stosowana do ataku i obrony
- nadludzka siła, szybkość
- regeneracja szybsza niż u człowieka
Słabości Acnologii:
- nieodporny na nakama power.
Słabości Kanekiego:
- niestabilny psychicznie
[Puchie]: Smok, który potrafi pochłonąć każdą magię. Smok, który potrafi przejść przez czas. Smok, który jest uważany przez najsilniejszego maga za silniejszego od siebie. Acnologia był w stanie zrobić niezłą rozróbę, zabijać innych smoczych zabójców oraz sprawiał ogromne problemy wszystkim mieszkańcom Fiore. Przypuszczam, że jakiś tam ghul nie stanowiłby dla niego większego problemu (choćby ze względu na różnicę masy).
[Powie]: Cóż, tutaj bez dwóch zdań Kaneki nie podołałby smokowi, chociaż mógłby go w jakiś sposób uszkodzić, przykładowo wyłupić oko.
Wygrywa: Acnologia
WALKA 10
Yagami Light vs Roy Mustang
Atrybuty Light:- posiadanie Death Note'a
- siła manipulacji
Atrybuty Mustanga:
- alchemia ognia (alchemia płomieni)
- dobrze posługuje się bronią palną, a także walką wręcz
Słabości Light:
- bycie zwykłym, śmiertelnym człowiekiem
- brak fizycznego wsparcia ze strony Shinigami
Słabości Mustanga:
- deszcz (ogółem: woda)
[Powie]: Kiedy zastanawiałam się nad tym pojedynkiem, zwizualizowałam sobie scenę, w której zapowiadają zawodników. "Na arenę wchodzi Yagami Light, który będzie walczył z Royem Mustangiem". Pomyślałam sobie: Oho. Light już wie jak nazywa się Roy oraz jak wygląda - teraz wystarczy, że na spokojnie wpisze go sobie do Death Note'a. Czyli w zasadzie Kira powinien wygrać. Jednak następnie zrozumiałam, że przecież Roy nie będzie stał w miejscu, tylko natychmiast użyje swojej alchemii ognia, tudzież upiecze Lighta. Dlatego walka wyglądałaby następująco: zanim będzie start Light wpisuje Roya i sposób jego śmierci, gdy jest już start, niczego nieświadomy Mustang spala Kirę, a po chwili sam ginie. Mamy dwa trupy, gdzie jeden umarł w niewyjaśnionych okolicznościach.
Wynik: Remis (obydwaj odpadają)
WALKA 11
Shigeo Kageyama vs Lelouch vi Britannia
Atrybuty Shigeo:
- najsilniejszy esper
Atrybuty Lelouch:
- Geass kontrolujący innych
- manipulacja
Słabości Shigeo:
- naiwny
- musi wydarzyć się coś emocjonującego, bądź prowokującego, by Mob użył 100% swoich zdolności
- nie używa zdolności przeciwko ludziom
Słabości Lelouch:
- używając Geassa musi patrzeć danej osobie w oczy
[Powie]: Na pojedynek wpływa przede wszystkim nie będący tutaj Reigen (mistrz Moba), który wpoił mu regułę: nie używaj swoich mocy na ludziach, dlatego Shigeo nie będzie chciał walczyć z Lelouchem. Do tego dochodzi naiwność chłopca, a skoro Lelouch jest mistrzem manipulacji to bez problemu spojrzy Mobowi w oczy i rozkaże swoim Geassem: Ja, Lelouch vi Britannia, rozkazuję ci się poddać. Mob nie będzie miał nic do gadania.
Wygrywa: Lelouch
WALKA 12
Saitama vs Ichigo Kurosaki
Atrybuty Saitamy:- nadludzka szybkość, refleks oraz zwinność
- siła jednego ciosu
Atrybuty Ichigo:
- zdolności walki w zwarciu,
- zdolność posługiwania się bronią białą,
- ponadprzeciętna siła, szybkość i refleks,
- zdolności shinigami (włącznie z bankai),
- hollowifikacja,
- zdolności Quincy,
- umiejętności Fullbringa.
- promocje marketowe
- szybko się rozprasza
Słabości Ichigo:
- niektóre z umiejętności szybko się wytracają, nie jest w stanie używać ich zbyt długo.
[Puchie]: Eh, chciałabym móc tego nie komentować. Nie pojmuję fenomenu One Punch Mana i wizja kogoś, kto jest niepokonany, dzięki jednemu ciosowi sprawia, że wszystko się we mnie burzy. Naprawdę uważam, że powinien wygrać Ichigo, ale skoro niby tamten łysy jest niepokonany... Eh...
[Powie]: A ja rozumiem i pochwalam fenomen tej łysej pałki. W końcu to Saitama. Megamocny, który jednym ciosem rozwali każdego, nawet takiego nadzwykłego shinigami. One Puuuuuuunch!!!
Wygrywa: Saitama
Druga tura walk już w środę o 10:00! Dajcie znać w komentarzach komu kibicujecie!
Szczescia Zdrowia Pomyslnosci
OdpowiedzUsuńi jeszcze KASY na duperele z hobby
KASA się przyda, ale racja: zdrowie i szczęście priorytetowe ^^
UsuńDziękujemy!
Gratulacje!
OdpowiedzUsuńJaki niecodzienny post XD
A co, takie małe szaleństwo :D
UsuńCiekawy pomysł na świętowanie urodzin bloga. Do tego dzięki losowaniu mogą się pojawić bardzo zaskakujące zestawienia. xD
OdpowiedzUsuńJak to w anime bywa: kiedy ktoś świętuje, kończy się to rozróbą - z tą myślą postanowiłyśmy zrobić bijatykę :D
UsuńMnie najbardziej zaskoczyło zestawienie: Roy Mustang i Light - to się nie mogło skończyć inaczej XD
Życzę wam jak najwięcej sukcesów i motywacji do dalszego prowadzenia tego bloga. Dość ciekawy pomysł by uczcić urodziny bloga. ^^
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Fejwsi. :)
Dziękujemy, dziękujemy :3
UsuńEch... Myślałam, że wygra Yuu. Może Yuu ma taką umiejętność, która zabija wampiry?
OdpowiedzUsuńGdyby posiadał, to na pewno miałby szansę ;)
Usuń